צרו קשר

יש לכם שאלה, בקשה או צורך בעזרה? אנחנו זמינים לכל פנייה ומחויבים לספק לכם שירות אישי, מקצועי ומהיר. בין אם מדובר בהזמנות, מידע נוסף על המוצרים או כל שאלה אחרת – אל תהססו לפנות אלינו!
לקוחותינו בראש סדר העדיפויות שלנו. אנו מציעים החזר כספי מלא כאשר המוצר לא נפתח ולא נעשה בו שימוש, והחזר כספי חלקי כאשר לא ניתן למצוא את האריזה. לתשומת לבכם, הלקוחות יהיו אחראים לעלויות המשלוח. כל החזרה חייבת להיות באריזה המקורית עם הוכחת רכישה.
מוצרים תחת אחריות יש לטפל בזהירות. אם המוצרים מגיעים עם פגמים נראים לעין, אנא צלמו אותם ושלחו לנו. ניצור קשר בהקדם כדי לברר את כל הפרטים.
כל שערי התשלום הישירים עומדים בתקנים שנקבעו על ידי PCI-DSS, המנוהלים על ידי מועצת התקנים של אבטחת PCI, שהיא שיתוף פעולה של מותגים כמו ויזה, מאסטרקארד, אמריקן אקספרס ודיסקובר.
משלוח סטנדרטי בדרך כלל לוקח כ-7 ימי עסקים. שים לב כי בעקבות מצב המגפה העולמית, ייתכנו עיכובים בזמני האספקה. אם ההזמנה שלך לא הגיעה לאחר שבועיים, אנא צור איתנו קשר ואנו נבדוק את הפרטים
מוצרים מתחדשים באופן קבוע. אם המוצר שברצונך לרכוש אזל מהמלאי, אל תהסס לשלוח לנו הודעה עם שם המוצר בשורת הנושא. נשלח לך התראה כאשר הוא יחזור למלאי!